Naar aanleiding van de tweede editie van de Brugse Bedrijvenbeurs in 2008 bieden wij u in primeur de kans om in te schrijven voor onze exclusieve bedrijfshappening.

Na een geslaagde start in 2005 wensen wij voort te bouwen op de basis van ons bedrijfsevenement. BBB 2008 moet namelijk terug een kwalitatief platform bieden aan ondernemers uit Noord West-Vlaanderen.
Met een aantal belangrijke bijsturingen uit de feedback van onze exposanten willen we met de 2de editie ons nog sterker gaan profileren in de provincie en in Vlaanderen.

De Brugse Bedrijvenbeurs moet voor elke exposant en bezoeker een ‘niet-te-missen’ bedrijfshappening worden op alle vlakken. Onder impuls van onze partners – Stad Brugge & Unizo – willen we hiermee vooral het netwerk, het dynamisme en de samenwerking tussen de bedrijven uit de regio Brugge en omstreken versterken.
Onze centrale businesszone – met businesscafé/resto, seminariemodule(s) en eventplatform wordt terug het paradepaardje van onze beurs.

Een groei naar 160 exposanten, 4000 bezoekers, 2 sterke netwerkactiviteiten en een krachtige publiciteitscampagne moeten alvast de basis vormen van BBB 2008.

Het programma

Woensdag 19 maart 2008 – 14u tot 23u
Officiële opening met vip-genodigden en pers (10u-14u)
BBB - 14u tot 20u
Unizo KMO-contactdrink (vanaf 20u - op uitnodiging)

Donderdag 20 maart 2008 – 14u tot 23u
BBB – 14u tot 20u
Slothappening met diverse activiteiten (vanaf 20u)

Wat is nieuw

Organiseer uw eigen seminarie op BBB 2008

Wenst u naast uw beursdeelname uw product of dienst EXTRA in de verf te zetten ?
Wij bieden u een volledig ingerichte seminarie-ruimte (incl. beamer, projectiescherm, geluidsversterking en koffietafel – capaciteit: max. 30p)

Maak uw vacatures bekend op BBB 2008

Naast uw traditionele product- en/of dienstenaanbod willen wij u ook de kans geven om GRATIS uw vacatures tijdens BBB 2008 in de kijker te plaatsen. Via onze website en in samenwerking met een interimkantoor zullen wij alle beschikbare vacatures van onze exposanten centraliseren en bekend maken zowel voor als tijdens de beurs.

Aanbod standen

A-stand: 9m² [3x3m] = 1000 euro (excl. btw)
B-stand: 12m² [3x4m] = 1500 euro (excl. btw)
C-stand: 32m² [4x8m] = te bespreken (formule co-sponsor)

All-in pakket:

- Standopp. (incl. tapijt), standbouw, vermelding firmanaam + standnr.
- Meubilair: 2 stoelen + 1 tafel
- Electriciteitsaansluiting 1500W (incl. controle en verbruik)
- Verlichting: 1 spot per 3m² en 1 stopcontact
- Groendecoratie, gratis parking, 5 exposantenbadges
- Vermelding in de BBB-catalogus
- Vermelding op de BBB-website (met aparte exposantenfiche)
- Publiciteit: 250 uitnodigingen, 5 affiches, 200 briefstickers

Uw korting

Indien wij uw deelnameformulier ontvangen voor 15 sept’07 geniet u alvast van de beste plaatsen en daarbovenop geven wij een speciale ‘EARLY BIRD’ korting van 100 EURO.
Mits uw enthousiaste deelname kan de Brugse Bedrijvenbeurs opnieuw uitgroeien tot hét bedrijfsevenement van de Brugse regio.

PS: In bijlage kan u de link terugvinden naar UW deelnameformulier.

download bestand (460 kb)