DERDE EDITIE BRUGSE BEDRIJVENBEURS 2010
woensdag 24 & donderdag 25 maart 2010 – Beurshalle Brugge

De Brugse Bedrijvenbeurs komt er opnieuw aan en verwacht voor deze derde editie een record aantal exposanten en bezoekers.
Meer dan 120 exposanten hebben zich al geregistreerd voor deze exclusieve tweejaarlijkse bedrijfshappening in samenwerking met Stad Brugge, UNIZO en VOKA West-Vlaanderen.
Het wordt opnieuw een boeiende tweedaagse want we verwachten voor deze editie meer dan 4.000 bezoekers.

Na een geslaagde kick-off in 2005 en een succesvol vervolg in 2008 wensen wij verder te bouwen op de basis van ons bedrijfsevenement.
BBB 2010 moet namelijk terug een kwalitatief platform bieden aan ondernemers uit Noord West-Vlaanderen en daarbuiten om te netwerken
en zich te profileren naar bezoekende ondernemers uit West/Oost-en Zeeuws-Vlaanderen.

De Brugse Bedrijvenbeurs is voor elke exposant en bezoeker een ‘niet-te-missen’ bedrijfshappening op alle vlakken. Onder impuls van onze partners – Stad Brugge, UNIZO & VOKA –
willen we hiermee vooral het netwerk, het dynamisme en de samenwerking tussen de bedrijven uit de regio Noord West-Vlaanderen versterken. Onze centrale businesszone – met businesscafé/resto en
eventplatform wordt terug het paradepaardje van onze beurs.

In 2008 kende de beurs een groei van 20% op vlak van exposanten en bezoekers. We maken ons sterk dat we deze stijging in 2010 minstens kunnen herhalen.
Een groei naar 160 exposanten, 2 sterke netwerkactiviteiten en een krachtige publiciteitscampagne vormen alvast de basis.

De derde editie van de BBB biedt plaats aan een 160-tal KMO’s of bedrijven uit de meest uiteenlopende sectoren:
Productiefirma’s en toeleveranciers, adviesbureaus, marketing en publiciteit, financiële diensten, interimkantoren, informatica, drukkerijen, kantoorinrichting, schoonmaakbedrijven, hotel en horeca en allerhande dienstenbedrijven zijn potentiële exposanten voor de Brugse Bedrijvenbeurs

Bedrijven die nog willen deelnemen als exposant kunnen zich nog snel registreren, er zijn nog een beperkt aantal standplaatsen vrij, Een all-in stand is mogelijk vanaf 1.100 Euro, ideaal voor exposanten met weinig voorbereidingstijd. Een overzicht van de bedrijven die deelnemen aan deze derde editie vindt u op onze website.

De toegang tot Brugse Bedrijvenbeurs is gratis voor wie zich vooraf registreert via de website, aan de ingang moet een kleine toegangsprijs betaald worden.

Op woensdag 24 maart 2010 om 12.00u is er de officiële opening van de Brugse Bedrijvenbeurs en zijn er vanaf 14.00u doorlopend B2B-activiteiten tot 23.00u.
Donderdag 25 maart 2010 opent de beurs zijn deuren om 14.00u. Als slothappening van de Beurs is er vanaf 19.30u tot 23.00u, de Nationale KMO-contactavond georganiseerd door Unizo .

Alle informatie vindt u op www.brugsebedrijvenbeurs.be.

De Brugse Bedrijvenbeurs is een initiatief van de Stad Brugge en WN CONSULT in samenwerking met Unizo & VOKA West-Vlaanderen:

WN Consult
Wout Nechelput