Persbericht | BBB'10 - Het exclusiefste B2B-event van Noord W-VL  opnieuw volboekt!
DERDE EDITIE BRUGSE BEDRIJVENBEURS 2010
woensdag 24 & donderdag 25 maart 2010 – Beurshalle Brugge
De Brugse BedrijvenBeurs komt er opnieuw aan en verwacht voor deze derde editie een record aantal exposanten en bezoekers. Méér dan 155 exposanten hebben zich geregistreerd voor deze exclusieve tweejaarlijkse bedrijfshappening in samenwerking met Stad Brugge, UNIZO en VOKA West-Vlaanderen. Het wordt opnieuw een boeiende tweedaagse want we verwachten voor deze editie meer dan 4.000 bezoekers.
Uniek concept voor Noord West-Vlaanderen
Na een geslaagde kick-off in 2005 en een succesvol vervolg in 2008 wensen wij verder te bouwen op de basis van ons bedrijfsevenement. BBB 2010 moet namelijk terug een kwalitatief platform bieden aan ondernemers uit Noord West-Vlaanderen en daarbuiten om te netwerken en zich te profileren naar bezoekende ondernemers uit West/Oost-en Zeeuws-Vlaanderen.
De Brugse Bedrijvenbeurs brengt met deze B2B-activiteit een uniek concept in de Beurshal van Brugge. Maar liefst 70 A-standen (9m²) en 80 B-standen (12m²) vullen samen met de prime- en co-sponsors in en rond de businesscafé een oppervlakte van 4000m².
In 2008 kende de beurs een groei van 20% op vlak van exposanten en bezoekers. Met een groei naar bijna  160 exposanten zetten we deze stijgende trend verder. Ongeveer 60% van de exposanten komen uit de regio Brugge & omstreken. 90% van de deelnemers komt uit Noord West-Vlaanderen en 10% uit andere provincies. BBB is hiermee uitgegroeid tot het exclusiefste en grootste B2B-evenement van Noord West-Vlaanderen.
De Brugse Bedrijvenbeurs is voor elke exposant en bezoeker een ‘niet-te-missen’ bedrijfshappening op alle vlakken. Onder impuls van onze partners – Stad Brugge, UNIZO & VOKA West-Vlaanderen – willen we hiermee vooral het netwerk, het dynamisme en de samenwerking tussen de bedrijven uit de regio Noord West-Vlaanderen versterken. Onze centrale businesszone – met businesscafé en eventplatform wordt terug het paradepaardje van onze beurs.
De derde editie van de BBB biedt plaats aan een 160-tal KMO’s of bedrijven uit de meest uiteenlopende sectoren:
Productiefirma’s en toeleveranciers, adviesbureaus, marketing en publiciteit, financiële diensten, interimkantoren, informatica, drukkerijen, kantoorinrichting, schoonmaakbedrijven, hotel en horeca en allerhande dienstenbedrijven zijn allemaal vertegenwoordigd op BBB’10.
Speed Business Dating | Seminarieprogramma
Naast het traditionele beursconcept organiseren we telkens tussen 14u en 17u enkele interessante seminaries en ook enkele speed business dating-sessies. Bezoekers die wensen dat hun beursbezoek nog meer rendeert , kunnen zich inschrijven voor volgende activiteiten:
-          ‘Hot topic’-lezingen in de businesscafé
-          Gratis advies door experten
-          Speed Business Dating, een efficiënte manier om op korte termijn enkele waardevolle contacten te leggen
De inhoudelijke organisatie van het seminarieprogramma en de speed business dating wordt georganiseerd door 4BetterResults.be
Avondactiviteiten
Bezoekers met weinig tijd om tijdens de kantooruren een bezoek te brengen aan de beurs?
Geen nood want op beide dagen is de beurs open tot 23u. Op woensdag 24 maart’10 kan u een avondbezoek brengen aan de beurs met live-muziek in de businesscafé vanaf 20u (gratis toegang mits voorregistratie op de website).
In samenwerking met Unizo KMO-Contact organiseren we op donderdag 25 maart’10 vanaf 20u een ‘niet-te-missen’ slothappening. We verwachten een massa ondernemers & zelfstandigen uit West-Vlaanderen. Op deze avond kan u de beurs bezoeken op een exclusieve wijze. Aan de hand van een cateringparcours zal u bij diverse standhouders een ONDERNEMERSTIP kunnen ontdekken, waarna we de beurs afsluiten met dhr. Karel Van Eetvelt (Ged. Bestuurder Unizo) in het businesscafé met een uitgebreide receptie (betalend - inschrijving verplicht).
Programma
Op woensdag 24 maart 2010 om 12.00u is er de officiële opening van de Brugse BedrijvenBeurs met een welkomstlunch voor de exposanten & pers. Vanaf 14.00u is de beurs toegankelijk voor bezoekers. Doorlopend tussen 14u & 17u organiseren we B2B-activiteiten in de businesscafé. Vanaf 20u is er live-muziek in de businesscafé. Om 23 sluiten we de 1ste beursdag af.
Donderdag 25 maart 2010 opent de beurs zijn deuren om 14.00u. Doorlopend tussen 14u & 17u organiseren we B2B-activiteiten in de businesscafé. De slothappening van de beurs start vanaf 19.30u en duurt tot 23.00u,  deze KMO-contactavond met een exclusief beursbezoek en uitgebreide receptie wordt georganiseerd door Unizo Noord West-Vlaanderen.
Toegang gratis voor ondernemers mits online registratie
De toegang tot Brugse BedrijvenBeurs is gratis voor ondernemers & bedienden die zich vooraf registreren via de website, aan de ingang moet een kleine toegangsprijs betaald worden van 10 euro.
Info, tickets & registratie seminarieprogramma/speed business dating:  via www.brugsebedrijvenbeurs.be.
De Brugse Bedrijvenbeurs is een initiatief van de Stad Brugge en WN Consult in samenwerking met Unizo & VOKA West-Vlaanderen.

Contactpersoon voor pers:
WN Consult
Wout Nechelput
Diksmuidse Heirweg 117
8210 Zedelgem

download bestand (776 kb)