SCHRIJF NU REEDS IN VOOR BBB’12 EN RESERVEER DE BESTE PLAATSEN

Volgende editie: don 4 & vrij 5 okt 2012 – Beurshal Brugge

De Brugse BedrijvenBeurs is een blijver. Dat is alvast duidelijk na 3 succesvolle edities! Met een exposantenstijging van bijna 20% en een kleine toename van het aantal bezoekers kijken we terug op de 3de editie van een B2B-evenement dat in volle expansie is met nog heel wat potentieel voor de toekomst.

De Brugse Bedrijvenbeurs is en blijft voor elke exposant en bezoeker een ‘niet-te-missen’ bedrijfshappening op alle vlakken. Onder impuls van onze partners - Stad Brugge | Unizo | Voka West-Vlaanderen - willen we hiermee vooral het netwerk , het dynamisme en de samenwerking tussen de bedrijven uit de regio Noord West-Vlaanderen versterken. Met 160 exposanten, 4000 bezoekers, diverse seminaries, speed business dating & 2 sterke netwerkactiviteiten is BBB het grootste en exclusiefste B2B-event van Noord West-Vlaanderen.

We wensen hierbij nog eens van harte alle partners, sponsors, exposanten en bezoekers van BBB’10 te danken.

Een nieuwe locatie zal op korte termijn een absolute must worden en daar wordt door alle betrokken partners in de komende jaren werk van gemaakt. De 4de editie van de Brugse BedrijvenBeurs zal echter opnieuw doorgaan op de vertrouwde locatie in de Beurshalle.

Reserveer nu reeds de beste plaatsen en geniet van een unieke EARLY BIRD-korting.

Downloads:
- Grondplan BBB’12 (pdf) - beschikbaar vanaf okt’11